To merchandising (τεχνική πωλήσεων)
Η συνέπεια είναι το παν. Θέλετε οι χώροι προβολής να είναι όμοιοι σε όλα τα καταστήματα και τους χώρους πώλησης. Θέλετε να είστε σίγουροι ότι υπάρχουν αποθέματα από τα πάντα. Θέλετε ο χώρος προβολής να είναι άψογα οργανωμένος και να προσελκύει τους πελάτες σας. Θέλετε τις σωστές τιμές, τη σήμανση και τα κουπόνια να είναι στη θέση τους. Και δεν υπάρχει περιθώριο για συμβιβασμό.
Οι εξειδικευμένοι στο merchandising εργαζόμενοί μας ενεργούν σαν προέκταση της ομάδας σας προσφέροντας ευρεία γκάμα υπηρεσιών εντός καταστήματος με συνέπεια και ενέργειες που μεταφράζεται σε πωλήσεις.
Εργασίες Merchandising
- Διαχείριση ανά κατηγορία προϊόντος
- Εφαρμογή πλανογράμματος
- Επανατροφοδοσία του χώρου πώλησης
- Τοποθετήσεις σε δευτερεύοντα σημεία πώλησης – προβολές, stand, κλπ.
- Τοποθέτηση προωθητικού υλικού στα σημεία πώλησης
- Έλεγχος FEFO και απομάκρυνση ληγμένων και κατεστραμμένων προϊόντων
- Έλεγχος και καταγραφή τιμών
- Έλεγχος και αναφορά προϊόντων σε έλλειψη
- Πωλήσεις και τοποθετήσεις παραγγελιών
- Μέτρηση χώρου πώλησης
- Μέτρηση προσώπων ανά προϊόν, κλπ.
Πλεονεκτήματα Υπηρεσιών Merchandising (Outsourcing)
- Αύξηση πωλήσεων – Ελαχιστοποίηση χαμένων πωλήσεων και αύξηση παρορμητικών πωλήσεων (impulse purchases).
- Ελαχιστοποίηση αδειάσματος χώρου προβολής – Αποτελεσματική παρακολούθηση διαθεσιμότητας αποθεμάτων.
- Παρουσία του συμφωνημένου μείγματος προϊόντων – Χρήση των εργαλείων merchandising και δικών μας συναμικών συστημάτων πληροφόρησης.
- Αποτελεσματική κάλυψη Key Accounts – Αποτελεσματική γεωγραφική κάλυψη μέσω εξειδικευμένων συστημάτων δρομολόγησης και σε άμεση επαφή με τους υπεύθυνους καταστημάτων.
- Καλύτερη παρουσίαση προϊόντος – Επαγγελματικές ομάδες merchandising με ειδικές γνώσεις κατηγορίας προϊόντος/ brand διασφαλίζουν την καλή παρουσία των προϊόντων.
- Καλύτερη εκπροσώπηση στα σημεία πώλησης – Καλή χρήση του εξοπλισμού του πελάτη και τεχνική υποστήριξη στα σημεία πώλησης. Φωτογραφική παρουσιάση του χώρου πώλησης και του εξοπλισμού του πελάτη ανά κατάστημα.
- Κάλυψη των στόχων – Κοντινή παρακολούθηση των οδηγιών του πελάτη και των δεικτών KPI εξασφαλίζει
- Επιβεβαίωση αποτελεσμάτων – Συνεχής επόπτευση όλων των σταδίων που εξασφαλίζει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
- Αναπληροφόρηση και αναφορές – Συστήματα αναφοράς που υποστηρίζουν τις ομάδες πωλήσεων και marketing του πελάτη και βοήθεια στο σχηματισμό προτάσεων για τη βελτίωση της υπάρχουσας κατάστασης.
- Μείωση κόστους – Αποτελεσματική αξιοποίηση των ανθρώπινων πόρων και διοικητικού χρόνου, απαλλαγή του πελάτη από καθημερινές εργασίες διαχείρισης και δέσμευσης ομάδων εργαζομένων.
- Ταχύτητα κάλυψης – Διάθεση μεγάλου αριθμού πόρων ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη.
- Καινοτομία – Συνεχής ανάπτυξη και εφαρμογή πρωτοποριακών συστημάτων και τεχνικών merchandising (π.χ. συστημάτων παραγγελιών).